Shelfless – en fulfilmentlösning för dig och din e-handel

Vad ingår i lösningen?

Vad ingår i lösningen?

Varför ska du välja Shelfless?

Shelfless tar hand om hela ditt logistikflöde
Integration & WMS

Integration & WMS

Inhantering

Lagerhållning

Plock & pack

Plock & pack

Leveransalternativ

Emballage

Leveransalternativ

Returhantering

Returhantering
Kundtjänst

Kundtjänst

Välkommen att kontakta oss för mer information

Elin Reimblad

Elin Reimblad

Säljare / Marknad 3PL

elin.reimblad@bring.com
0768-986169

Andreas Kokai Lindström

Andreas Kokai Lindström

Säljare / 3PL Norden

andreas.lindstrom@bring.com
0723-851584

Kolla även in det här

Hur 3PL kan hjälpa dig att skala upp din e-handelsverksamhet

Hur 3PL kan hjälpa dig att skala upp din e-handelsverksamhet

Att växa din e-handelsverksamhet kan vara en utmaning, speciellt när det gäller lagerhantering och orderhantering. Oavsett om du är en ny e-handlare som börjar se en snabb tillväxt eller en etablerad e-handelsföretagare som strävar efter att expandera ytterligare, kan 3PL-tjänster vara en ovärderlig resurs. I denna artikel kommer vi att diskutera hur 3PL-tjänster kan hjälpa dig att skala upp din verksamhet och hantera tillväxten på ett effektivt sätt.

E-handeln idag – är du villig att ställa om?

E-handeln idag – är du villig att ställa om?

De senaste 15 åren har den svenska e-handeln blomstrat. Det nådde sin topp under pandemiåren då möjligheten för shopping i fysiska butiker begränsades och tillät onlineköp att öka markant. Sedan dess har det skett en minskad tillväxt, och åren efter e-handelstoppen har präglats av ett osäkert världsläge, inflation och höga räntor. Jonas Ahlgren, VD för Shelfless Sverige, delar hur han ser på den nära framtiden för Sveriges e-handlare:

Skalbara logistiklösningar för att möta tillväxtutmaningar

Skalbara logistiklösningar för att möta tillväxtutmaningar

Som en ledande 3PL-aktör för e-handlare är vi på Shelfless väl medvetna om de utmaningar och möjligheter som snabb tillväxt och expansion kan medföra. Faktiskt ett av de största hinder som uppstår för e-handlare innan de blir kund till Shelfless är just växtvärk.

Växtvärk – en utmaning för e-handlare

Växtvärk – en utmaning för e-handlare

Växtvärk är en vanlig utmaning för e-handlare, och något som kan leda till både positiva och negativa följder för verksamheten. Det kan vara tufft när verksamheten har bra momentum, kunder tar väl emot nya satsningar och du får bra respons på kampanjer, men samtidigt måste manövrera nya expansionsutmaningar för att hålla verksamheten flytande.