Framtidens E-handel: Hållbara fulfilmentlösningar för en föränderlig marknad

Utveckling som kräver flexibla lösningar

Hållbarhet i fokus

Om Shelfless

Kontakta oss!

Kolla även in det här

Växtvärk – en utmaning för e-handlare

Växtvärk – en utmaning för e-handlare

Växtvärk är en vanlig utmaning för e-handlare, och något som kan leda till både positiva och negativa följder för verksamheten. Det kan vara tufft när verksamheten har bra momentum, kunder tar väl emot nya satsningar och du får bra respons på kampanjer, men samtidigt måste manövrera nya expansionsutmaningar för att hålla verksamheten flytande.

Frank Dandy och Shelfless – en resa tillbaka i tiden

Frank Dandy och Shelfless – en resa tillbaka i tiden

När Frank Dandy’s och Shelfless vägar korsades första gången var båda företagen i ett helt annat skede än dagens välsmorda maskineri. Båda var mindre i storlek och omsättning, men med stora mål framåt. Genom gemensamt driv och framtidsfokus har samarbetet bolagen emellan tillåtit tillväxt – för båda parter.

Så här väljer du rätt fraktalternativ för din e-handelsverksamhet

Så här väljer du rätt fraktalternativ för din e-handelsverksamhet

Att välja rätt fraktalternativ är av stor betydelse för din e-handelsverksamhet. Det påverkar inte bara kundupplevelsen, utan även din förmåga att konkurrera på marknaden. Det finns en mängd olika fraktföretag att välja mellan, men hur väljer du rätt alternativ för just din verksamhet? Vi hjälper dig navigera i den frågan, med fokus på den svenska och nordiska e-handelsmarknaden.

Cyber Monday – vad är det egentligen?

Cyber Monday – vad är det egentligen?

Cyber Monday var från början e-handelns svar på de fysiska butikernas Black Friday-yra. Idag ses det snarare som en förlängning av kampanjperioden, och startskottet för julhandeln.