En 3PL-partner blev lösningen för Geggamoja

En chansning som gick vägen

Släppa kontrollen – för att få mer kontroll

Kontakta oss!

Kolla även in det här

E-handeln idag – är du villig att ställa om?

E-handeln idag – är du villig att ställa om?

De senaste 15 åren har den svenska e-handeln blomstrat. Det nådde sin topp under pandemiåren då möjligheten för shopping i fysiska butiker begränsades och tillät onlineköp att öka markant. Sedan dess har det skett en minskad tillväxt, och åren efter e-handelstoppen har präglats av ett osäkert världsläge, inflation och höga räntor. Jonas Ahlgren, VD för Shelfless Sverige, delar hur han ser på den nära framtiden för Sveriges e-handlare:

Växtvärk – en utmaning för e-handlare

Växtvärk – en utmaning för e-handlare

Växtvärk är en vanlig utmaning för e-handlare, och något som kan leda till både positiva och negativa följder för verksamheten. Det kan vara tufft när verksamheten har bra momentum, kunder tar väl emot nya satsningar och du får bra respons på kampanjer, men samtidigt måste manövrera nya expansionsutmaningar för att hålla verksamheten flytande.

5 saker du behöver veta innan du väljer en 3PL-leverantör

5 saker du behöver veta innan du väljer en 3PL-leverantör

Att välja rätt 3PL-leverantör kan vara en utmaning. När det gäller att outsourca lagerhantering och fulfilment för din e-handelsverksamhet är det viktigt att göra en noggrann och välinformerad bedömning. I denna artikel kommer vi att diskutera fem viktiga faktorer som du bör överväga innan du väljer en 3PL-leverantör för din e-handelsverksamhet.

Cyber Monday – vad är det egentligen?

Cyber Monday – vad är det egentligen?

Cyber Monday var från början e-handelns svar på de fysiska butikernas Black Friday-yra. Idag ses det snarare som en förlängning av kampanjperioden, och startskottet för julhandeln.