Maximera din Black Friday med effektiv logistik

Black Friday börjar flera månader i förväg hos oss

Black Fridays olika faser

Undvik fallgropar med tydlig kommunikation

Ju mer och tydligare information vi har från er, desto enklare blir det för oss att göra ett bra jobb.

Samarbete utan frågetecken

Har du frågor, eller vill du ha rådgivning om just ditt Black Friday-upplägg – hör av dig så guidar vi dig vidare!

Kontakta oss!

Kolla även in det här

Kundtjänstansvarig tipsar: tänk på detta inför Black Friday

Kundtjänstansvarig tipsar: tänk på detta inför Black Friday

Snart är det dags för en av årets högsäsonger för e-handlare, och även shoppare som är sugna på bra deals. Black Friday och det ökade inflödet av ordrar för även med sig ett högre tryck på din kundtjänst i hanteringen av frågor kring ordrar, returer och leveranser.

Växtvärk – en utmaning för e-handlare

Växtvärk – en utmaning för e-handlare

Växtvärk är en vanlig utmaning för e-handlare, och något som kan leda till både positiva och negativa följder för verksamheten. Det kan vara tufft när verksamheten har bra momentum, kunder tar väl emot nya satsningar och du får bra respons på kampanjer, men samtidigt måste manövrera nya expansionsutmaningar för att hålla verksamheten flytande.

Cyber Monday – vad är det egentligen?

Cyber Monday – vad är det egentligen?

Cyber Monday var från början e-handelns svar på de fysiska butikernas Black Friday-yra. Idag ses det snarare som en förlängning av kampanjperioden, och startskottet för julhandeln.

Frank Dandy och Shelfless – en resa tillbaka i tiden

Frank Dandy och Shelfless – en resa tillbaka i tiden

När Frank Dandy’s och Shelfless vägar korsades första gången var båda företagen i ett helt annat skede än dagens välsmorda maskineri. Båda var mindre i storlek och omsättning, men med stora mål framåt. Genom gemensamt driv och framtidsfokus har samarbetet bolagen emellan tillåtit tillväxt – för båda parter.