Maximera din Black Friday med effektiv logistik

Black Friday börjar flera månader i förväg hos oss

Black Fridays olika faser

Undvik fallgropar med tydlig kommunikation

Ju mer och tydligare information vi har från er, desto enklare blir det för oss att göra ett bra jobb.

Samarbete utan frågetecken

Har du frågor, eller vill du ha rådgivning om just ditt Black Friday-upplägg – hör av dig så guidar vi dig vidare!

Kontakta oss!

Kolla även in det här

E-handeln idag – är du villig att ställa om?

E-handeln idag – är du villig att ställa om?

De senaste 15 åren har den svenska e-handeln blomstrat. Det nådde sin topp under pandemiåren då möjligheten för shopping i fysiska butiker begränsades och tillät onlineköp att öka markant. Sedan dess har det skett en minskad tillväxt, och åren efter e-handelstoppen har präglats av ett osäkert världsläge, inflation och höga räntor. Jonas Ahlgren, VD för Shelfless Sverige, delar hur han ser på den nära framtiden för Sveriges e-handlare:

Kundtjänstansvarig tipsar: tänk på detta inför Black Friday

Kundtjänstansvarig tipsar: tänk på detta inför Black Friday

Snart är det dags för en av årets högsäsonger för e-handlare, och även shoppare som är sugna på bra deals. Black Friday och det ökade inflödet av ordrar för även med sig ett högre tryck på din kundtjänst i hanteringen av frågor kring ordrar, returer och leveranser.