Vi har länge arbetat fram och skapat en trygg onboarding-process för dig som kund här på Shelfless. Vi berättar mer om den här nedan. Följ med!
Att välkomna dig som kund till vårt företag är en process som vi tar på stort allvar för att säkerställa en smidig och trygg övergång till våra tjänster. Nedan följer en översikt över de olika stegen i vår onboarding-process, där vi prioriterar förståelse och trygghet för dig som kund.
Personlig överlämning till lokal avdelningsansvarig
För att skapa en trygg start för dig överlämnas ansvaret till den lokala avdelningsansvarige på platsen där du som kund är belägen. Detta skapar en personlig och nära kontakt för dig, vilket underlättar förståelsen för ditt behov och önskemål.
Snabb kontakt och välkomnande från KA/AM
Inom 24 timmar tar Kundansvarig/Kontohanterare (KA/AM) kontakt med dig för att boka ett uppstartsmöte och officiellt hälsa dig välkommen till samarbetet. Dett skapar en känsla av trygghet och tillgänglighet från vår sida.
Uppstartsmöte med fokus på förståelse
Vid uppstartsmötet använder vi oss av ett uppstartsformulär för att säkerställa att vi har en djup förståelse för ditt behov och dina förväntningar. Det ger dig som kund möjlighet att tydligt kommunicera dina önskemål och för oss att anpassa våra tjänster därefter.
Tydlig projektplan för ökad trygghet
Efter uppstartsmötet upprättar vi en kort och konkret projektplan tillsammans med dig som kund. Genom att tydligt definiera mål och tidsramar skapar vi trygghet för dig och visar att vi har kontroll över processen.
Kontinuerlig kommunikation och support
Under hela processen prioriterar vi en öppen och kontinuerlig kommunikation med dig och vi återkopplar regelbundet kring leveranser, hantering av order och fakturor för att säkerställa att du känner dig trygg och väl omhändertagen. Genom att erbjuda en genomgång av Partnerportalen och packinstruktioner tillsammans med dig visar vi att vi är engagerade i din framgång.
Genom att fokusera på förståelse och trygghet i varje steg av vår onboarding-process strävar vi efter att skapa en positiv och långvarig relation med dig som kund, där du känner dig väl omhändertagen och nöjd med våra tjänster.
Så varför inte ta ett steg in i framtiden med oss?