Fem saker framgångsrika e-handelsbolag fokuserar på

Kontakta oss!

Kolla även in det här

Växtvärk – en utmaning för e-handlare

Växtvärk – en utmaning för e-handlare

Växtvärk är en vanlig utmaning för e-handlare, och något som kan leda till både positiva och negativa följder för verksamheten. Det kan vara tufft när verksamheten har bra momentum, kunder tar väl emot nya satsningar och du får bra respons på kampanjer, men samtidigt måste manövrera nya expansionsutmaningar för att hålla verksamheten flytande.

En 3PL-partner blev lösningen för Geggamoja

En 3PL-partner blev lösningen för Geggamoja

”Busa, leka, skoja– barn älskar Geggamoja!”. Så lyder jingeln för företaget som producerar funktionella och praktiska barnprodukter med ett hållbart fokus – och en stor dos glädje, lekfullhet och färg! Sedan 2017 är Shelfless stolt logistikpartner till Geggamoja, och har fått följa med på en spännande expansionsresa.

Automatisering av den nordiska e-handeln

Automatisering av den nordiska e-handeln

För att kunna leva upp till förväntningarna från dagens konsumenter och konkurrera på bra villkor bör du automatisera din logistikkedja. Med fulfilmentlösningen Shelfless får du ta del av automation i världsklass som vi erbjuder alla våra kunder – oavsett storlek på din verksamhet.