En 3PL-partner blev lösningen för Geggamoja

En chansning som gick vägen

Släppa kontrollen – för att få mer kontroll

Kontakta oss!

Kolla även in det här

Växtvärk – en utmaning för e-handlare

Växtvärk – en utmaning för e-handlare

Växtvärk är en vanlig utmaning för e-handlare, och något som kan leda till både positiva och negativa följder för verksamheten. Det kan vara tufft när verksamheten har bra momentum, kunder tar väl emot nya satsningar och du får bra respons på kampanjer, men samtidigt måste manövrera nya expansionsutmaningar för att hålla verksamheten flytande.

Dogmania gick från eget lager till Shelfless

Dogmania gick från eget lager till Shelfless

Dogmania är hundbutiken online som likt andra e-handlare behövde finna marginal under pandemin. När systerbolaget Digtory träffade Shelfless för Dogmanias räkning, planerade vi för fortsatt expandering utrikes och ett personligt partnerskap på vårt lager i Habo.